czwartek, 14 marca 2013


"Upadłem , to nie było śmieszne , nadal wiem że 
W upadku najgorsza jest świadomość przez co się upada " Sulin




"każdy upadek tu kształtował mój charakter " 
Sulin



"Wiesz, serce może pękać, ale i tak bije dalej."
Fannie Flagg



"Łzy kobiety powinny być dla mężczyzny największą porażką."



"Strach nie odwaga, dominuje dziś nad nami.
Nie chodzi o rany, czy o strach przed nieznanym.
Tylko, że możesz stracić coś więcej niż nic
i tak to stracimy, a później będzie trzeba żyć."
Mateusz Pro Krzemiński



"Twoje usta milczą. Moje usta milczą. Nasze oczy mówią wszystko."



"Wtedy, kiedy po raz pierwszy spojrzał w jej oczy... Cholera. Od razu wiedział, że ona będzie jego największym problemem."



"Marnujemy zbyt wiele czasu na myślenie o kimś, kto nie pomyślał o nas nawet przez sekunde."



"Byłam niesamowicie dobra, jeśli szło o problemy innych. Tylko z własnymi nie umiałam sobie poradzić."



"To chyba normalne, że chciałabym usłyszeć ciche, ciemne, drżace "tęskniłem, tak cholernie tęskniłem"."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz