sobota, 16 marca 2013


"Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać."





"Co rano budzimy się, wstajemy z łóżek i nigdy nie wiemy, w jakim momencie życie przywali nam prosto w twarz."
Graham Masterton





"Mam trochę przelotnych koleżanek.
Mam miłość.
Mam głupią nadzieje, że może jeszcze warto pożyć.
Samotność mam i bezsenne noce.
I szaleństwo posiadam.
Jestem taka szczęśliwa..."
Barbara Rosiek 





"Są miliony niezapomnianych chwil, tysiące powodów do uśmiechu, steki szczęśliwych dni, kilku ludzi, za którymi jesteś gotów wskoczyć w ogień. I jedno życie."




"Każdy z nas czegoś żałuje. Każdy z nas w nieodpowiednim momencie powiedział kilka słów za dużo. Każdy z nas chociaż raz powiedział "nie" wtedy, gdy serce tak cholernie błagało o "tak". Każdy z nas wybrał niewłaściwą drogę, niewłaściwego człowieka u boku i niewłaściwe emocje. To nic złego popełniać błędy - przecież jesteśmy tylko ludźmi."




"Pierwsza zasada życia, nie przywiązuj się do rzeczy, miejsc i ludzi."




"Zupełnie inaczej jest, jeżeli masz kogoś kto Cię kocha. To daje Ci setkę powodów, aby żyć. Ja ich nie mam."
Jonathan Carroll




"Czas pot­ra­fi świet­nie uk­ształto­wać człowieka, ale też sku­tecznie go zniszczyć."




"Myślę o Tobie i jakoś nie mogę przestać.
Cały mój świat w Twojej osobie się streszczał."




"Długa jest droga do raju skarbie, więc nie przejmuj się drobiazgami."
Stephen King 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz