poniedziałek, 1 kwietnia 2013


"Chciałbym cię nienawidzić. Chcę cię nienawidzić. Próbuję cie nienawidzić. Byłoby o wiele łatwiej, gdybym cię nienawidził. Czasami myślę, że cię nienawidzę, a potem cie spotykam i.."
Cassandra Clare

"- Nie traktuj mnie z góry.
- Trudno byłoby mi traktować ciebie z dołu. Jesteś za niska."
Cassandra Clare

"Wolę komuś zaufać i później tego żałować niż w kogoś zwątpić, a później mieć serce przepełnione goryczą."

"Prędzej zginę razem z kimś, niż pozwolę mu umrzeć samemu."

"Czasem ludzie są piękni. Nie z wyglądu. Nie w tym, co mówią. W tym, kim są.”
Markus Zusak

"Nie chcę też, byś choć przez chwilę pomyślał, że nie znaczyłeś dla mnie tyle, co ja dla Ciebie."
Nicholas Sparks

"Dziwne to wszystko. A może to ja się zmieniłam."
Barbara Rosiek

"Samotność to w przekonaniu ludzi najgorszy sposób cierpienia."
Janusz Leon Wiśniewski

"Jeżeli życie zostało nam dane, to nie można ciągle pytać o jego sens, tylko tak je przeżyć by spełniało się codziennie."
Barbara Rosiek

"Nie zastanawiaj się nad problemem, myśl o rozwiązaniu."
Terry Goodkind-Pożoga

"Dlaczego dociera do nas więcej w momencie straty?"
Barbara Rosiek

"Lubię samotność, ale niekiedy mam jej już dosyć. Wtedy szukam ludzi by ponownie się zniechęcić."
Barbara Rosiek

1 komentarz: