niedziela, 10 marca 2013


"Kiedy pamiętasz o tym, że masz zapomnieć, to znaczy, że jeszcze wspominasz. Dopiero gdy całkiem zapomnisz o zapominaniu, to zapomniałaś na prawdę."
-
Ann Brashares 



"Nie szukaj ideałów. Bo ideałów nie ma. Znajdź kogoś kto zdenerwuje Cię jak nikt inny. Kogoś, czyj dotyk sprawi, że odlecisz do innego świata. Przy kim nie będzie trzeba niczego udawać..."




"Jest na świecie taki rodzaj smutku, którego nie można wyrazić łzami. Nie można go nikomu wytłumaczyć. Nie mogąc przybrać żadnego kształtu, osiada ciasno na dnie serca jak śnieg podczas bezwietrznej nocy."
-
Haruki Murakami 



"Żaden dzień się nie powtórzy,
nie ma dwóch podobnych nocy,
dwóch tych samych pocałunków,
dwóch jednakich spojrzeń w oczy."
-
Wisława Szymborska 



"Wiem jak ułożyć rysy twarzy by smutku nikt nie zauważył."
-
Wisława Szymborska



"Ktoś tutaj był i był, a potem nagle zniknął i uporczywie go nie ma."
-
Wisława Szymborska 



"Uśmiechnięci, wpół objęci spróbujemy szukać zgody,
choć różnimy się od siebie jak dwie krople czystej wody."
-
Wisława Szymborska



"Cholera... Jestem już zmęczony. Zmęczony nieustanną walką z samym sobą. Z moimi najgorszymi cechami... Więc teraz... Teraz usiądę i będę czekał. Czekał aż ktoś zawalczy o mnie."



"Kochany pamiętniku. Myliłam się. Myślałam, że zdołam się uśmiechać i potakiwać. Chciałam stworzyć nowego człowieka bez przeszłości. Bez bólu, kogoś żywego. Ale to nie łatwe. Złe rzeczy się za nami ciągną, osaczają. Mogę jedynie przygotować się na dobro i zaprosić je do środka kiedy przyjdzie, bo jest mi potrzebne. Mnie."
-
Pamiętniki Wampirów




"Wódka to jest człowiek, z którym można porozmawiać."
-
Edward Stachura 



"Twoje życie nie należy tylko do ciebie, więc nie możesz, ot tak, go odrzucić."
-
-Sakata Gintoki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz