wtorek, 12 marca 2013


"Kochać kogoś, to przede wszystkim pozwalać mu na to, żeby był, jaki jest."
William Wharton

"Lepiej być nieszczęśliwym i wiedzieć, niż być szczęśliwym i żyć w nieświadomości."
 Fiodor Dostojewski

"Jest tylko ona, ona u mojego boku, tu, teraz i tylko to się liczy. Tu i teraz."
Andrzej Sapkowski 

"Szczęście nigdy nie wyrośnie w cieniu kłamstw."

"Najbardziej brakowało mi twojego milczenia."
Andrzej Sapkowski

"I czuję się samotnie, choć w koło tyle osób,
czasem się zastanawiam ile serce przyjmie ciosów,
wiesz, że tęsknę, ale to już nic nie zmienia,
dzięki Tobie nie mam już nic do stracenia."
Mateusz Pro Krzemiński

"Jeśli ktoś ma ochotę się odurzać za pomocą seksu czy innych substancji, to jego sprawa. Skutki będą mniej czy bardziej opłakane, w zależności od dokonanego wyboru. Ale gdy mowa o postępie życia istnieje wielka przepaść pomiędzy "dość dobrym" a "lepszym"."
Paulo Coelho

"Każdy człowiek żyje własnym pożądaniem, to cześć jego bogactwa i choć to uczucie powinno właściwie oddalać od ukochanej istoty, tak naprawdę przybliża..."
Paulo Coelho

"Praw­dzi­wy przy­jaciel jest zwier­ciadłem, w którym od­bi­ja się dusza nasza. On jest ot­wartą księgą naszych myśli, czynów i upo­dobań, pod­czas gdy in­ni, obojętni ludzie są księga­mi w grubą skórę op­rawny­mi i zam­knięty­mi na kłódki."

"Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałem", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nic mnie to nie obchodzi". I trochę bólu w każdym "u mnie w porządku"."

"Choć być może nie chcesz tego słuchać, pragnę, byś wiedział, że na zawsze pozostaniesz częścią mnie. Zasłużyłeś sobie na szczególne miejsce w moim sercu, którego nikt nigdy nie zajmie."
Nicholas Sparks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz