wtorek, 22 lipca 2014

"Bywają takie dni i noce, które zmieniają wszystko. Bywają takie rozmowy, własne lub zasłyszane, które są w stanie wywywrócić do góry nogami cały nasz świat. Nie możemy ich przewidzieć. Nie możemy się na nie przygotować. Czyhają na nas gdzieś, zapisane w łańcuchy pozornych przypadków, nieuchronne jak świt po ciemności".
Anna Onichimowska




"Podeszła bliżej i objęła mnie. Po raz ostatni ukryłem twarz w jej włosach. Po raz ostatni poczułem jej zapach, nie chcąc zapomnieć i wiedząc, że muszę".
Simon Beckett



"- A wiesz, co jest jeszcze ważne w życiu?
Podniosłam na nią wzrok.
- Mieć cel i spełniać swoje marzenia. Ja też miałam swoje marzenia, może nie wielkie, ale malutkie, i spełniałam je. Czasami po cichutku, nikt o nich nie wiedział".
Gabriela Gargaś




"Klucz do szczęścia to starać się wykorzystać to, co przyniesie los, i być za to wdzięcznym"
Colleen Houck 




"Nasz uśmiech przynosi szczęście nam samym i innym ludziom wokół nas. Choćbyśmy wydali nie wiem ile pieniędzy na podarunki dla naszej rodziny i tak nic z tego, co kupimy, nie sprawi nikomu takiej radości jak dar naszej uwagi, naszego uśmiechu- a przecież ten drogocenny podarunek jest całkowicie darmowy".
Thich Nhat Hanh




"Kto powiedział, że noc jest od spania? Nie, nie, proszę państwa, noc jest właśnie od niszczenia sobie życia. Od analiz tego, co było już i tak zanalizowane milion razy. Od wymyślania dialogów, na które i tak nigdy się nie odważymy. Noc jest od tworzenia wielkich planów, których i tak nie będziemy pamiętać rano. Noc jest od bólu głowy do mdłości, od wyśnionych miłości".
Éric-Emmanuel Schmitt




"Nie wiem co kocham bardziej
ciebie czy tęsknotę za tobą".
Halina Poświatowska 




"Chcę tylko, żebyś wiedział, że jesteś wyjątkowy... a mówię to wyłącznie dlatego, że nie wiem, czy usłyszałeś to kiedykolwiek od kogokolwiek".
Stephen Chbosky




"- Za bardzo mnie kochasz - mówił. 
- Nigdy nie kocha się za bardzo".
Éric-Emmanuel Schmitt



"Próbowałem ci powiedzieć - wyszeptał - że widzę cię wszędzie. Nie istnieje słowo, które by do ciebie pasowało, bo jesteś dla mnie wszystkim".
Veronica Rossi




"Poznałam, że szczęście to nie to, co mam, bo nie miałam nic, a byłam szczęśliwa." 
 Waris Dirie




"Czasami jest tak, że spotkasz kogoś przez przypadek i ledwie muśniesz go dłonią, a potem o tym jednym krótkim dotyku nie możesz zapomnieć i czujesz na opuszkach palców tęsknotę taką, jaką byś czuł całym ciałem, więc przypominasz sobie tę sekundę na dziesiątki sposobów, w myślach odtwarzasz ten krótki gest po wielokroć, zupełnie jakby to były zastygłe kadry w filmach animowanych, którym suma martwych punktów nadaje życie".
Piotr Adamczyk

1 komentarz: