czwartek, 10 lipca 2014

"Jeśli naprawdę ci na kimś zależy, pozostawisz mu swobodę działania, choćby to działanie było nie po twojej myśli. Jeśli naprawdę kogoś kochasz, pozwolisz, by złamał Ci serce".
-
Jacek Piekara





"Nie rozumiem tych, którzy smęcą, bo nie są pewni, czy właśnie trafiła im się miłość, zakochanie, czy może tylko zauroczenie. Jakie to ma znaczenie? Trzeba się cieszyć po prostu! Z fizjologicznego punktu widzenia miłość niczym nie różni się od grypy jelitowej – zaczyna się uciskiem w żołądku, potem człowieka dopada otumanienie, ogólna niedyspozycja i brak apetytu, a w końcu wszystko rozchodzi się po kościach".
-
Piotr Adamczyk 





"nie kocham Cię wcale 
tylko moja dusza jakaś taka smutna 
kiedy przechodzisz obok 
obojętnie."
-
Krzysztof Kamil Baczyński





"Miłość i nienawiść są pokrewnymi uczuciami, a poza tym łatwiej jest znienawidzić kogoś, na kim ci zależało, niż tego, kto był ci obojętny".
-
Brian Warner





"Rozczarowanie to najsmutniejsze ze wszystkich uczuć. 
Jednak tym uczuciem, które wyżera ci duszę, jest żal."
-
Natasha Mostert





"Nie jestem nikim ważnym ani sławnym. To jednak nie ma żadnego znaczenia. Lepiej jest być kochanym przez jedną osobę, która zna twoją duszę niż przez miliony, które nie znają nawet numeru twojego telefonu. Kochałem i byłem kochany, tak głęboko, jak tylko człowiek może sobie wymarzyć, co oznacza, że spotkało mnie szczęście. I co również oznacza, że poznałem smak cierpienia. Życie bowiem nauczyło mnie, że aby latać, najpierw trzeba pogodzić się z możliwością upadku".
-
Richard Paul Evans 





"Nieważne, co ci się przytrafia, ważne, jak to wykorzystasz. Życie przypomina grę w pokera. Nie masz wpływu na to, jakie dostaniesz karty - ale tylko od Ciebie zależy, jak rozegrasz partię".
-
Regina Brett





"Wszyscy strasznie spinamy się, aby być jacyś. Codziennie rysujemy siebie, dolepiamy do siebie klejem kolejne kartki, zdjęcia, wrysowujemy się w ramki, aby poczuć że jesteśmy czymś więcej niż imieniem i nazwiskiem".
-
Jakub Żulczyk





"Mnie na niczym nie zależy, wiesz? Na niczym. Oprócz ciebie. 
Muszę cię widzieć. Muszę patrzeć na ciebie. Muszę słyszeć twój głos. 
Muszę i nic mnie więcej nie obchodzi".
-
S. Lem





"W tamtym momencie pomyślałem, że gdybym musiał z niej zrezygnować, umarłbym ze smutku".
-
F. Miralles





"I gdy tak myślę, to tak rozpaczliwie tęsknię za Tobą, że chce mi się płakać. I nie jestem pewien, czy z tego smutku, że tak tęsknię, czy z tej radości, że mogę tęsknić."
-
Janusz Leon Wiśniewski





"Twoja opowieść jest twoją duszą. Im dłużej z kimś jesteś, tym bardziej mu ufasz i tym więcej chcesz mu opowiedzieć. Wierzę, że gdy znajdujemy prawdziwego partnera, opowiadamy mu wszystko, aż wreszcie nie zostaje nam nic. Potem zaczynamy wszystko od początku, tyle że tym razem jest to nie tylko twoja bajka, ale także jego".
-
Jonathan Carroll





"I niczego nie pragnęła bardziej niż go prztulić. Miała pewne oczekiwania przemieszane z wieloma innymi emocjami - podnieceniem, rezygnacją, wahaniem, oszołomieniem, strachem - które w niej nabrzmiewały, po czym więdły. W jednej chwili czuje się optymizm, by już w następnej poddać się przekonaniu, że wszystko rozsypie się w gruzy".
-
Haruki Murakami 





"Owszem, miała wspomnienia, ale wspomnień nie można dotknąć, poczuć ani przytulić. Nigdy nie były dokładnie takie jak tamta chwila, a z biegiem czasu nieubłaganie bladły..."
-
Cecelia Ahern

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz