sobota, 27 kwietnia 2013


"Wszyscy żyjemy pod tym samym niebem, ale nie wszyscy mamy ten sam horyzont."
~Konrad Adenauer

"Posłuchaj, chodź ze mną, chociaż zupełnie nie wiem dokąd.
Chodź ze mną, by sens nadać życia krokom."
~Eldo

"Siedzę i tonę i tonę we łzach, 
bo jest mi sutno, bo jestem sam."
~Dżem

"Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu." 
~Gabriel García Márquez

"-Kocham Cie - powiedział chłopczyk do dziewczynki.
-Tak jak dorosły?
-Nie, ja kocham Cie naprawdę."

„Dziura w moim sercu ma twój kształt i nikt inny do niej nie pasuje.”
~Jeanette Winterson

„Kocham cię. Będę cię kochał do dnia, w którym umrę. A jeśli po tym jest jakieś życie, to wtedy też będę cię kochał.” 
~Cassandra Clare

„-Nie zakochałeś się jeszcze we właściwiej osobie? 
-Niestety, moją jedyną miłością pozostaję ja sam. 
-Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze. -Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej.”
~Cassandra Clare

"Trudno jest czekać na coś, co może nigdy nie nastąpić, ale jeszcze trudniej jest zrezygnować bo wiesz, że to wszystko czego pragniesz."

"Nadzieja- tylko ona dzisiaj nam została."
~HuczuHucz

"Jak nikomu na Tobie nie zależy, to czy w ogóle jeszcze istniejesz?"
~Cassandra Clare

"Mówią, że czas leczy rany, ale to nie oznacza, że znika przyczyna smutku. A u mnie rana jest codziennie świeższa."
~Cassandra Clare

"Życie nie sprawia, że spotykasz ludzi, których chcesz spotkać. Życie daje Ci ludzi, którzy muszą Cię zranić, pokochać, i sprawić, że staniesz się osobą, którą masz się stać."

"Zhejtuj a zawiśniesz, pomyśl nim pociśniesz." 
~ Kaczor

"Mimo, że tak wiele czasu minęło, na Twój widok nadal mam łzy w oczach których nigdy nie zobaczysz...."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz